Obrázek produktu 24Time.cz

Recenze 24Time.cz

  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Prodloužená lhůta na vrácení
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Móda
  • +1 +5
Obrázek produktu 24Time.cz
74%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
76. místo z 138
Hodnocení
76. místo z 138
Detail hodnocení
  • 52 %
    Komfort výběru a nákupu
    Dává dohromady možnosti řazení, možnosti filtrace, přítomnost uživatelských recenzí, varianty platby a další parametry, které ovlivňují komfort výběru a nákupu zboží.
  • 71 %
    Doručení a vrácení zboží
    Dává dohromady parametry, které vypovídají o dopravě a vrácení zboží, jako jsou možnosti dopravy, délku lhůty na odstoupení od smlouvy a možnost bezplatného vrácení.
  • 83 %
    Důvěryhodnost a dostupnost informací
    Zahrnuje parametry, které vypovídají o důvěryhodnosti webu a dostupnosti informací, jako je například protokol HTTPS nebo dostupnost obchodních podmínek, zásad ochrany osobních údajů a dalších informací na webu.
  • 95 %
    Nákup přes mobil
    Hodnotí přizpůsobení webu mobilnímu zobrazení, tedy zda mají webové stránky odpovídající nastavení při prohlížení na mobilu a jestli v tomto rozhraní fungují důležité nástroje, jako je filtrace nebo řazení.
parametry
  • Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
    Ano
  • Zákaznická linka
    Ano
  • Chat
    Ano
  • Počet recenzí na Heurece
    193 Recenzí
Obsah
  1. Důvěryhodnost a dostupnost informací
  2. Další obsah a zákaznická podpora
  3. Komfort výběru
  4. Nákup, doručení a vrácení zboží
  5. Podobné recenze
Klady
  • Prodloužená lhůta na odstoupení od smlouvy
  • Možnost vyzvednutí nákupu na pobočce
  • Stránky dobře fungují i na telefonu
  • Není nutná registrace
  • Uvádí, zda je produkt skladem
  • Nechybí protokol HTTPS
  • Obchod má zákaznickou linku
  • Umožňuje doručení na výdejnu Zásilkovny
  • Můžete platit na dobírku
  • Součástí webu je sekce s doplňkovými články
  • Na webu je průvodce nákupem
  • Na webu je stránka FAQ
  • Možnost chatovat se zákaznickou podporou
Zápory
  • Chybí certifikát Ověřeno zákazníky
  • Chybí uživatelská zkušenost
  • Nelze neudělit souhlas s použitím e-mailu
  • Neumožňuje srovnání produktů
  • Vracené zboží se zasílá na náklady zákazníka

Důvěryhodnost a dostupnost informací

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
HTTPS
Protokol HTTPS by dnes neměl žádnému e-shopu chybět. Zabezpečuje přenos dat, tedy například i vašich osobních nebo platebních údajů.
Ano Shodné s 100 % porovnaných
Ověřeno zákazníky Heureka
Certifikát Ověřeno zákazníky získávají e-shopy, které mají dostatek aktuálních kladných recenzí. Hodnocení těchto e-shopů je ověřené, to znamená, že recenze pocházejí od reálných zákazníků.
Ne Shodné s 31 % porovnaných
Počet recenzí na Heurece
Vysoký počet recenzí, například v řádu tisíců, dodává e-shopu na důvěryhodnosti. Žádné nebo jen několik recenzí je třeba brát s větší rezervou.
193 Recenzí Nižší než 83 % porovnaných (10 464 Recenzí průměr)
Obchodní podmínky na webu
Každý internetový obchod by měl mít na webo volně dostupné obchodní podmínky. Pokud nejsou na webových stránkách dohledatelné, snižuje to důvěryhodnost e-shopu.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o platbě na webu
Při nákupu dříve či později zjistíte, jakými metodami můžete za zboží zaplatit. Pro ušetření času je ale lepší vědět tuto informaci už dopředu, kdy se rovnou můžete rozhodnout, jestli vám dané možnosti placení vyhovují.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Informace o platbě na speciální stránce
Nejdůležitější informace by měly být uvedené v obchodních podmínkách e-shopu. Ty ale nejsou vždy dvakrát přehledné a srozumitelné, často se tak můžete setkat i s vysvětlením daných informací mimo obchodní podmínky, třeba v nějakém průvodci nákupem.
Ano Shodné s 79 % porovnaných
Informace o dopravě na webu
Při rozhodování mezi několika e-shopy bývá nabídka a cena dopravy často stěžejní. Proto by měly být tyto informace dostupné na webu ještě před samotným nákupem, ne vždy tomu tak ale je.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o dopravě na speciální stránce
Hodnotíme, zda jsou informace o dopravě dohledatelné mimo obchodní podmínky. V některých e-shopech bývají informace o nákupu na zvláštních stránkách v trochu stravitelnější formě.
Ano Shodné s 89 % porovnaných
Informace o reklamaci na webu
Na stránkách e-shopu by neměly chybět informace o reklamaci.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o reklamaci na speciální stránce
Reklamační řád by měl být snadno dohledatelný na stránkách e-shopu, abyste při reklamaci hned věděli, jak postupovat.
Ano Shodné s 76 % porovnaných
Informace o vrácení na webu
Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží by mělo být co nejjednodušší a nejrychlejší. Proto je potřeba, aby na stránkách obchodu nechyběly informace, jak postupovat při odstoupení od smlouvy.
Ano Shodné s 99 % porovnaných
Informace o vrácení na speciální stránce
E-shopy často mívají speciální stránku určenou informacím o odstoupení od smlouvy, mnohdy i v kombinaci s reklamačním řádem.
Ne Shodné s 41 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na webu
Zásady ochrany osobních údajů mohou být součástí obchodních podmínek, nebo uvedené zvlášť na speciální stránce.
Ano Shodné s 98 % porovnaných
Zásady ochrany osobních údajů na speciální stránce
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ne Shodné s 15 % porovnaných

Pro bezpečný nákup na internetu je v dnešní době protokol HTTPS jednou ze základních podmínek. Ani obchod 24Time.cz jej nepostrádá a přenos vašich dat je tak vhodně zabezpečený.

Tento e-shop není zapojený do programu Ověřeno zákazníky. Recenze obchodu tak nejsou ověřené a není potvrzené, zda pocházejí od reálných zákazníků.

Na webových stránkách e-shopu by neměly chybět informace o platbě, dopravě, reklamaci a vrácení, obchodní podmínky a zásady ochrany osobních údajů. Nic z toho stránky tohoto obchodu nepostrádají a o všem se tak můžete informovat již před nákupem.

Ke snazšímu vyhledávání má e-shop informace o platbě a dopravě na speciální stránce. Nemusíte tak po nich pátrat v obchodních podmínkách.

Informace o reklamaci a vrácení bývají na webech některých e-shopů také na zvláštní stránce, pro snazší dohledávání. To v tomto případě platí u informacích o reklamaci, po informacích o vrácení potom budete muset zapátrat v obchodních podmínkách.

Zásady ochrany osobních údajů bývají většinou na stránkách e-shopu uvedené zvlášť. V tomto e-shopu jsou ale součástí obchodních podmínek, což může být poněkud nepřehledné.

Další obsah a zákaznická podpora

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Průvodce nákupem
K usnadnění nákupu mívají e-shopy sekci průvodce nákupem, která popisuje, jak postupovat.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Průvodce výběrem
Průvodce výběrem se věnuje specifikům výběru produktů, často bývá u specializovaných obchodů.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
FAQ
Stránka s nejčastěji kladenými dotazy vám může ušetřit čas strávený komunikací se zákaznickou podporou. Najdete na ní totiž řešení nejčastějších problémů, se kterými se zákazníci při nákupu potýkají.
Ano Shodné s 50 % porovnaných
Poradna
Poradna v internetových obchodech bývá často věnovaná i jiným tématům, než je samotný nákup. Například v internetových lékárnách bývá poradna zaměřená na zdravotní problémy apod.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Blog/magazín
Blog nebo magazín patří mezi doplňkové zdroje informací na webu. Většinou obsahuje spíše zábavné nebo poučné články, recenze a informace o novinkách na trhu.
Ano Shodné s 59 % porovnaných
Chat
Při prohlížení některých e-shopů na vás vyskočí okénko chatu, jehož pomocí můžete snadno a rychle komunikovat se zákaznickou podporou.
Ano Shodné s 39 % porovnaných
Zákaznická linka
Zejména u větších e-shopů bývá na webových stránkách telefonní linka na zákaznickou podporu, která se hodí zejména pro rychlé dotazy nebo řešení problémů.
Ano Shodné s 95 % porovnaných

Díky sekci průvodce nákupem, který vám poradí krok po kroku, jak postupovat, by měla být koupě vybraného produktu hračkou.

Pokud si při nákupu s něčím nebudete vědět rady, dobrým zdrojem informací mohou být stránky s FAQ, tedy nejčastěji kladenými dotazy. Kromě těch má e-shop také blog/magazín. Dalším doplňkovým zdrojem informací bývá u e-shopů také poradna, tu ale na těchto stránkách nenajdete.

Může se stát, že budete mít důležitý dotaz ohledně nákupu. Pro takové účely slouží i většiny e-shopů e-mailová adresa, tento má navíc také chatovací okénko přímo na webu a zákaznickou linku, které umožňují rychlé řešení problémů.

Komfort výběru

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Mobilní aplikace
Mobilní aplikace internetových obchodů nebývají příliš časté a jejich stažení se vyplatí hlavně stálým zákazníkům, pro jednorázový nákup bývají vcelku zbytečné.
Ne Shodné s 86 % porovnaných
Přizpůsobení mobilnímu zobrazení
Moderní webové stránky už by měly být vhodně přizpůsobené prohlížení na mobilním telefonu. Bohužel to není pro všechny e-shopy pravidlem a nakupování přes telefon tak v některých případech může být velmi nepohodlné, až nemožné.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Funkce filtrace na telefonu
Také na mobilním telefonu by mělo fungovat filtrování produktů, které vám usnadní výběr.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Funkce řazení na telefonu
I při vybírání zboží na telefonu by měla fungovat funkce řazení, například podle ceny.
Ano Shodné s 92 % porovnaných
Filtrace
Filtrace je užitečný nástroj, kde si pomocí zvolených parametrů můžete rychle vytřídit produkty, které vyhovují vašim požadavkům. Aby byla filtrace efektivní, měla by zahrnovat dostatek parametrů, v takovém případě ji hodnotíme jako pokročilou. Základní filtrace umožňuje například selekci pouze podle značky nebo jen několika dalších kritérií.
Pokročilá Shodné s 58 % porovnaných
Řazení podle ceny
Řazení podle ceny bývá u e-shopů nejčastější, slouží k lepší orientaci v nabídce produktů.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Řazení podle oblíbenosti
Řazení podle oblíbenosti většinou vychází z uživatelských hodnocení nebo prodávanosti produktu.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Řazení podle data
Řazení podle data umožňuje vyhledat na e-shopu novinky v nabídce.
Ne Shodné s 62 % porovnaných
Řazení podle slevy
Řazení podle výše slevy pomáhá vyhledat nejvýhodnější nabídku.
Ne Shodné s 76 % porovnaných
Řazení podle názvu
Řazení podle názvu pomáhá například při hledání konkrétního produktu.
Ne Shodné s 55 % porovnaných
Fotografie Ano Shodné s 100 % porovnaných
Možnost srovnání produktů
Užitečná funkce, díky které si můžete porovnat parametry dvou a více produktů.
Ne Shodné s 78 % porovnaných
Hodnocení zákazníků
Vždy je výhodou, když je u produktů alespoň číselné nebo bodové hodnocení.
Ne Shodné s 47 % porovnaných
Recenze zákazníků
Recenze zákazníků zprostředkovávají uživatelskou zkušenost a často bývají při výběru produktů rozhodující.
Ne Shodné s 57 % porovnaných
Diskuze u produktu
Diskuze u produktů slouží ke sdílení dotazů, recenzí a zkušeností.
Ne Shodné s 81 % porovnaných
Informace o dostupnosti/ předpokládané době dodání
Ideální je, když je u produktu rovnou uvedené předpokládané datum dodání. Pokud jej e-shopy neuvádějí, měly by mít alespoň informací, zda zboží je či není skladem.
Je/ není skladem Shodné s 45 % porovnaných

E-shop 24Time.cz má webové stránky přizpůsobené mobilnímu zobrazení, nakupování přes telefon by tak mělo být dostatečně komfortní. Některé obchody nabízejí navíc také mobilní aplikace, ty jsou ale vhodné spíše pro stále zákazníky, kterým se vyplatí jejich instalace.

Při prohlížení webových stránek e-shopu na mobilu nezůstanete ochuzení o funkci filtrace a řazení. U některých e-shopů tyto možnosti při prohlížení na mobilu chybí.

V desítkách až stovkách produktů, které dnes v e-shopech najdete, se často poměrně špatně orientuje. E-shopy proto většinou nabízejí možnost filtrování produktů, která vám ušetří spoustu času. U tohoto obchodu je filtrace pokročilá, to znamená, že zahrnuje dostatečné množství parametrů pro detailní filtrování.

Nabízené zboží si na webových stránkách e-shopu můžete seřadit podle ceny (tedy např. od nejlevnějšího po nejdražší) a oblíbenosti, která se stanovuje mimo jiné na základě uživatelských hodnocení. Tato dvě kritéria bývají při řazení nejoblíbenější.

Absenci řazení podle data, názvu nebo výše slevy u tohoto e-shopu nevidíme jako až tak zásadní nedostatek, obvyklejší totiž bývá řazení podle ceny a oblíbenosti. Najdou se i obchody, které tyto variace řazení umožňují.

Pokud se při výběru zboží často spoléháte na recenze a hodnocení uživatelů, u tohoto e-shopu budete zklamaní. Nedává totiž u produktů prostor pro hodnocení od uživatelů a zákazník tak může jen těžko posoudit, jak moc je prodávané zboží kvalitní.

Tento e-shop nemá u produktů prostor k diskuzi. Jde přitom o užitečný prvek, který by vám mohl ušetřit čas strávený kontaktováním zákaznické podpory.

U produktů nechybí informace, zda je zboží skladem. Díky tomu si můžete udělat určitou představu o tom, za jak dlouho můžete zásilku očekávat. Některé e-shopy jdou ještě o krok dál a uvádějí rovnou předpokládané datum dodání, to ale pro tento obchod neplatí.

Nákup, doručení a vrácení zboží

NázevHodnota Porovnání s 138 recenzovanými produkty
Nutnost registrace
Zejména při jednorázovém nákupu může být nutnost registrace poněkud obtěžující. Výhodou proto je, když e-shopy umožňují i nákup bez registrace.
Ne Shodné s 90 % porovnaných
Souhlas s použitím e-mailu
Nákupem často automaticky vyjadřujete souhlas se zasíláním marketingových zpráv. Některé e-shopy vám ale dávají na výběr, zda s použitím vašeho e-mailu k reklamním účelům souhlasíte.
Ne Shodné s 44 % porovnaných
Platba kartou
Platba kartou je jednou z nejpopulárnějších možností platby na internetu.
Ano Shodné s 94 % porovnaných
Platba převodem
Platba převodem může být oproti jiným metodám pomalejší.
Ano Shodné s 88 % porovnaných
Platba na dobírku
Platbu na dobírku je vhodné zvolit zejména při prvním nákupu v daném e-shopu. Pokud obchod platbu na dobírku neumožňuje, může to být trochu podezřelé.
Ano Shodné s 86 % porovnaných
Vyzvednutí na pobočce
Některé e-shopy umožňují vyzvednutí v kamenné pobočce obchodu. To může být zdarma nebo za poplatek, většinou spíše symbolický.
Zdarma Shodné s 52 % porovnaných
Počet poboček
Uvádí orientační počet kamenných poboček daného e-shopu.
1 Shodné s 25 % porovnaných
Česká pošta
Česká pošta bývá jedním z nejběžnějších doručovatelů, i když řada e-shopů už využívá soukromé doručovací služby. Ideální je, pokud má zákazník na výběr mezi několika různými doručovateli.
Ano Shodné s 63 % porovnaných
Dopravní společnost Ano Shodné s 92 % porovnaných
Zásilkovna
Zásilkovna umožňuje zaslání balíčku na výdejnu, kde si jej můžete vyzvednout, až se vám to bude hodit.
Ano Shodné s 43 % porovnaných
Uloženka
Uloženka a další výdejny suplují kamenné pobočky e-shopů, objednané zboží si sami vyzvednete ve volném čase.
Ne Shodné s 91 % porovnaných
Lhůta na vrácení
Po převzetí zboží máte zákonem garantovanou 14denní lhůtu na odstoupení od smlouvy a vrácení zboží. Některé e-shopy tuto lhůtu ještě prodlužují, mnohdy i několikanásobně.
30 Dní Nižší než 67 % porovnaných (24 Dní průměr)
Možnost bezplatného vrácení
Vracení zboží zpět prodejci probíhá na náklady kupujícího. Některé obchody ale umožňují toto vrácení zdarma, ať už na pobočce, nebo díky speciálnímu štítku, se kterým můžete balík odeslat poštou nebo dopravcem na náklady prodejce.
Ne Shodné s 61 % porovnaných

E-shop 24Time.cz patří k obchodům, ve kterých můžete nakoupit i bez registrace. To je ideální při jednorázovém nákupu, kdy se nechcete zdržovat s vyplňováním registračního formuláře.

Při potvrzení objednávky vám e-shop nedává na výběr, zda souhlasíte s použitím vaší e-mailové adresy k marketingovým účelům nebo ne. S velkou pravděpodobností vám tak budou od e-shopu chodit reklamní zprávy.

Při nákupu přes internet se nejčastěji platí kartou, převodem nebo na dobírku. E-shop 24Time.cz nabízí všechny zmíněné standardní možnosti platby a záleží na vašich preferencích, která z nich vám vyhovuje nejlépe.

Pokud preferujete osobní odběr zboží, máme pro vás dobrou zprávu. Volit můžete hned ze dvou variant – vyzvednutí na kamenné pobočce e-shopu nebo odběr na výdejně Zásilkovny. S další oblíbenou výdejnou, Uloženkou, tento e-shop nespolupracuje.

Obchod dává v možnostech dopravy na výběr mezi Českou poštou a dopravní společností. Můžete si tak zvolit podle svých preferencí, ne všechny e-shopy tuto možnost nabízejí.

Po převzetí zboží máte zákonem garantované dva týdny na rozmyšlenou, zda vám daný produkt vyhovuje. Velkou výhodou tohoto e-shopu je fakt, že zákonnou lhůtu ještě prodlužuje a na odstoupení od smlouvy tak máte celkem 30 dní.

74%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
24Time.cz 76. místo z 138
Do e-shopu

Další podobné recenze

Obrázek produktu manSTYLE.cz
manSTYLE.cz
75%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
74. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Nákup bez registrace
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Móda
Do e-shopu
Obrázek produktu Babickarstvi.cz
Babickarstvi.cz
75%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
75. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Doručení přes Zásilkovnu
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Komfortní nákup přes telefon
  • Uživatelské recenze
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Dárky
Do e-shopu
Obrázek produktu Kokiskashop.cz
Kokiskashop.cz
74%
Hodnocení produktů počítame na základě jeho technických parametrů, testů a uživatelských recenzí.
77. místo z 138 Přečíst recenzi
  • Vyzvednutí na pobočce
  • Ověřeno zákazníky
  • Platba na dobírku
  • Vynikající dostupnost informací
  • Zákaznická linka
  • Chat
  • Pro děti
  • Bydlení
  • Sport
  • Hobby
Do e-shopu